Orkestre og kor Varde Bigband

Her kan du gå til Varde Bigband
Stålværket

I Bigbandet er der plads til de fleste, blot du interesserer dig for genren.

Bigbandets repertoire er en blanding af jazz, latin, soul og lignende, og de fleste arrangementer er skrevet, så de passer til orkesteret.

Tage har spillet basun helt fra han var dreng, og fandt Bigbandet for nogle år siden:

- Vi er en del forskellige personligheder i bigbandet, unge som gamle, men vi har alle denne musikgenre til fælles, og sammen med et godt kammeratskab giver det en god stemning i orkesteret.

Bigbandet

I Bigbandet kan du finde disse instrumenter: Trompet, trombone, saxofonklarinetelbasklaversang og slagtøj

Nyttigt at vide

Torsdage kl. 19.30-21.00

Sæsonstart

Uge 36

Antal gange

33 uger á 90 minutter

Undervisningssteder
  • Stålværket

Priser

Opkræves i 10 rater sept.- juni

157,- pr. mdr.

Hvis du er pensionist og deltager i mere end ét kor eller orkester, er det billigste hold gratis.

Administrations- og materialegebyr
Gebyret dækker administration af tilmelding, afgift til Copydan, Koda, DMK samt løse kopier og enkelte undervisningsmaterialer.

kr. 75,-

Regning kommer digitalt i betalers E-boks.

Læs vores regler og betingelser

Ofte stillede spørgsmål

Vil du vide mere?