SANS

SANS er for dig, der er mellem 60 og 75, kan lide at synge, danse, have lidt sjov og ballade, og at få udfordret  hjernecellerne.

SANS er en motionsform, hvor omdrejningspunktet er den fælles glæde ved at synge, danse og nyde musik.
SANS er for 60-75-årige seniorer, men du er naturligvis også velkommen, hvis du er yngre/ ældre, når blot du er frisk på at synge, danse og lave forskellige sjove fælles aktiviteter, der giver ”sved på hjernen”.

Vi er aktive i en times tid, hvorefter vi sætter os med en kop kaffe/te/vand og får hilst på hinanden under lidt mere afslappende former.

SANS er en del af ”Hold Hjernen Frisk” projektet, som skal omsætte forskningsbaseret viden om at holde hjernen frisk hele livet til konkrete aktiviteter.
Målet er, at flere seniorer kan leve et aktivt liv i længere tid. Bag projektet står DGI, Slots- og Kulturstyrelsen, Dansekapellet og Sangens Hus.

Kulturhuset, Vestergade 5, Ølgod
Tid: Tirsdage 14.30 - ca 16.00 i Salen
Uger: 38-41, 43-48

Medborgerhuset, Storegade 47, Varde
Tid: Onsdag 10.00 - ca 11.30
Uger: 38-41, 43-48

Der tages forbehold for ændringer i tiderne.

10 gange á 90 minutter

• Dorthe Bach Jensen