Orkestre og kor Band og sammenspil

Musik er som et specielt sprog, og når du kan "tale" sproget på dit instrument kan du snakke med alle andre, uanset alder.

Derfor kan du opleve, at sammenspil i Musik & Billedskolen rækker fra 7 til 83 år i samme orkester. I de fleste tilfælde er du dog sammen med musikskolevenner på din egen alder, og vi har en lang rækker grupper, hvor du kan deltage på forskellige instrumenter.

Mere om sammenspil

Nogle af grupperne spiller hele sæsonen, andre laves til specielle lejligheder, og varer derfor kortere tid.

Det kan være mindre sammenspilsgrupper, temadage, workshops, talentsammenspil osv. Det kan også være når vi tager til Musikskoledage i Tivoli i København eller til Nordisk Musikfestival i vore venskabsbyer hvert andet år. Så bliver der lavet et stort band for alle, og det bliver til rigtig mange gode oplevelser.

Ved siden af soloundervisningen er det vigtigt at du spiller sammen med andre. Det er den bedste måde at få del i det fællesskab vi har på Musik & Billedskolen, og vi ved, at miljøet omkring bands og sammenspil kan inspirere og motivere dig til at arbejde endnu mere med musikken.

Sammenspil kan være mange ting. For nogle er det at være med fast i et band eller orkester. For andre, er det at være med til projekter i løbet af året.

Din lærer aftaler med dig hvad der er godt for dig.

Rejseorkesteret

Hvert eneste gang Musik & Billedskolen har deltaget i Nordisk Musikfestival, har Rejseorkesteret været en vigtig del af turen. Orkesteret har altid bestået af de elever, der deltog, således også sidste gang i Norge i 2019.
Lysten til at fortsætte efter vi kom hjem var stor, og dermed var Rejseorkesteret født.
I denne sæson har omkring 25 elever mødtes ca hver 3. uge for at øve, og så er der blevet spillet funky musik!
Lyt lige med her, får du ikke lyst til at være med ?

Husk, at bands og sammenspil er inkluderet i den pris du betaler for undervisningen.

Nyttigt at vide

Yderligere info

Når du sammen med din lærer har aftalt hvilket sammenspil du kan deltage i, vil din lærer sørge for tilmelding.

Priser

Sammenspil:
Husk sammenspil er inkluderet i prisen for soloundervisning.
Ellers opkræves i 10 rater sept.-juni

66,- kr. pr. mdr.

Administrations- og materialegebyr pr fag
Gebyret dækker administration af tilmelding, afgift til Copydan, Koda, DMK samt løse kopier og enkelte undervisningsmaterialer.

kr. 75,-

Regning kommer digitalt i betalers E-boks.

Læs vores regler og betingelser

Ofte stillede spørgsmål

Vil du vide mere?