Orkestre og kor Salonorkester

Her kan du gå til Salonorkester
Stålværket

– Musik & Billedskolen har et salonorkester.

Det kan lyde lidt gammeldags, men selvom de fleste af medlemmerne er ganske modne, går det ret livligt til i salonen.

Musikglæden trives bedst i samspil med andre

Jeg har haft fornøjelsen af, at være medlem i godt 20 år, og har konstateret, at musik er sammenspil. Hvad enten man er så heldig, at få lært noder og at spille på et instrument som barn, eller – som jeg – først oppe i årene, trives musikglæden bedst i samspil med andre.

Det skal være morsomt at spille sammen...

– og spillet i salonen er – musisk og socialt – præget af lystighed både mellem medlemmerne og med orkestrets tålmodige og overbærende dirigent. I løbet af sæsonen spiller vi 3-4 koncerter rundt omkring i byen.

Salonen er rummelig, og har plads til alle instrumenter og personer – unge (som endog meget velkomne), modne, ældre, gamle, øvede, begyndere, talenter og dem, der bare hænger på.

– Og så der for resten altid kage i kaffepausen.

Carsten – klarinettist i Salonorkesteret.

Mandage kl. 19.00-20.45

28 uger á 90 minutter

• Peter Vogel
  • Leena Kristiansen

Opkræves i 8 rater sept.- april

196,- pr. mdr.

Hvis du er pensionist og deltager i mere end ét kor eller orkester, er det billigste hold gratis.

Administrations- og materialegebyr pr fag