Gentilmelding

slagtøjsband

Gentilmelding til sæson 2024-25

Vi vil rigtig gerne have dig med igen i den kommende sæson. Hvis du allerede er elev, elev på orlov eller på venteliste, har du fortrinsret til den kommende sæson, hvis du gentilmelder dig inden den 30. maj. Efter den dag tilbyder vi også pladserne til nye elever.

Du gentilmelder dig på SpeedAdmin, som du finder her: musikogbilledskolen.dk/elevlogin.

Du kan logge ind på tre måder: Brugernavn og kodeord som vi sendte på mail ved din tilmelding, UniLogin eller NemID. Du kan kun bruge NemID og Unilogin, hvis du tidligere har aktiveret det på din side.
Hvis du har glemt dit brugernavn og din adgangskode, kan du få dem oplyst ved at klikke på ”Glemt dit kodeord?” og følge vejledningen der.

Når du er logget ind, kommer du til din egen side.
Her kan du gentilmelde dig dit gamle fag eller tilmelde dig nye. Check også om dine oplysninger fx adresse, mail, telefonnummer og eventuelt skole og klassetrin er rigtige. Hvis ikke du har tilknyttet NemId eller UniLogin, kan du også gøre det.

Hvis det driller, er du altid velkommen til at kontakte kontoret på vkm@varde.dk eller telefonnummer 79948537.